Udaljena podrška za korisnike i potencijalne kupce sustava DOMEK

Svim kupcima/korisnicima i potencijalnim kupcima sustava DOMEK osiguravamo udaljenu podršku korištenjem licenciranog QuickSupport modula alata TeamViewer. Bilo da se radi o podršci u vidu pregleda uočenih problema ili analize novih želja postojećih korisnika, bilo da se radi o rješavanju nejasnoća kod potencijalnih kupaca koji isprobavaju demo verzije programa… dostupni smo i možemo osigurati besplatnu podršku – dovoljno je dogovoriti okvirni termin i omogućiti nam (javljanjem lozinke koju program generira) spajanje na Vaše računalo (naravno, preduvjet je da je računalo na kojem tražite podršku spojeno na Internet).

Sučelje DOMEK - TeamViewer za udaljenu podršku

Sučelje alata za udaljenu podršku

Modul za udaljenu podršku sastavni je dio svih instalacija koje provodimo kod korisnika našeg sustava, kako komercijalnih inačica, tako i testne demo inačice koja je dostupna ovdje.

Na ovoj stranici, za korisnike kojima je potrebno osigurati podršku, a nemaju instalaciju programa (npr. postavljanje novog računala kod korisnika, konfiguriranje poslužitelja u ustanovi i slično) dostupno je direktno preuzimanje modula za udaljenu podršku:

TeamViewer podrška za sustav DOMEK

Po pokretanju alata, dovoljno je e-mailom ili SMS-om javiti nam Vaš ID i lozinku (izgled sučelja prikazuje slika – podaci su ispisani u prozoru alata – ukoliko dođe do nekih problema, ID i lozinka neće biti prikazani). BITNO – sredinom 2021. započelo je korištenje novog modula za udaljenu podršku, pa molimo sve korisnike da preuzmu novu verziju, jer stara više ne funkcionira!

Analitičke funkcije vezane uz radno okupacijske aktivnosti korisnika

U modulima DOMEK Socijala i DOMEK Radionica, prema zahtjevu naših kupaca, implementirane su i jednostavne analitičke mogućnosti koje olakšavaju socijalnim radnicima praćenje aktivnosti korisnika. Prema unesenim podacima, omogućena je analiza provođenih aktivnosti te različiti oblici pregleda i ispisa.

Detaljnije u PDF dokumentu ovdje.

Usluga pomoći u kući

Tijekom svibnja 2015. razvijen je i u produkcijsku fazu pušten modificiran modul Socijala u kojeg je integrirana podrška za posebnu evidenciju usluga pomoći u kući. Modul je nadograđen tako da će se u ustanovama u kojima isti socijalni radnik brine i o smještaju i o boravku i o pomoći u kući sve biti dostupno iz DOMEK Socijala modula, dok se u ustanovima u kojima je za usluge pomoći u kući zadužen drugi socijalni radnik ili zaposlenik, može koristiti DOMEK Socijala – Pomoć u kući modul – maksimalno reducirano sučelje (s vremenom će se vrlo vjerojatno popunjavati novim mogućnostima, no, zasada – rudimentarno, kao na slici) i funkcionalnosti vezane uz vođenje evidencije usluga pomoći u kući…

glavni-prozor-pomoc

Zasad implementirane funkcionalnosti su:

  • evidencija zahtjeva za usluge pomoći u kući
  • pregled i pretraživanje zahtjeva
  • ispis obrasca s popisom zahtjeva za usluge pomoći u kući
  • obrada zahtjeva i prebacivanje u upisnik korisnika
  • pretraživanje i filtriranje evidencije korisnika usluge
  • ispis obrasca upisnika
  • proizvoljno definiranje (neograničen broj) Ugovora i Rješenja uz svakog korisnika
  • evidencije realiziranih usluga uz korisnika
  • ispis osobnog kartona korisnika sa ili bez detalja o Ugovorima i Rješenjima
  • ispis evidencije realiziranih usluga uz korisnika
  • nadograđeno: osoblje koje obavlja usluge + veza s realiziranim uslugama

U kratkom roku na ovim ćemo stranicama postaviti detaljne online upute za korištenje tih funkcionalnosti koje će i novim potencijalnim kupcima ukazati na novosti, a ujedno služiti kao korisnička dokumentacija postojećim korisnicima (naravno, nakon toga ćemo pripremiti i službeni PDF dokument s korisničkim uputama, kao što to uvijek radimo – dokumentacija je dostupna ovdje).

Funkcije u planu:

  • analiza i izvještaji vezani uz realizaciju usluga na razini ustanove, po razdobljima…
  • integracija novih informacija s statističkim obrascima, export u XLS
  • integracija novih informacija u obrazac o strategiji ustanove

Pojačana njega, sestrinska dokumentacija, obrasci

Modul MedPlus je aktualan i funkcijama najbogatiji modul sustava – namijenjen je vođenju medicinske sestrinske evidencije na odjelu pojačane njege u ustanovi.

Modul uključuje većinu evidencija sugeriranih od strane Zavoda za javno zdravstvo “dr. Andrija Štampar”, kao i neke dodatke (na primjer, fizikalna terapija i fizioterapeutski kartoni, Barthelov indeks i kategorizacija). Sve evidencije integrirane u stariji modul, DOMEK Medicina, uključene su i sastavni su dio modula MedPlus (detalji i primjeri dostupni u aktualnoj dokumentaciji – uputama za korištenje modula MedPlus – PDF, 5MB).

Većina evidencija podržanih unutar modula je bazirana na dokumentu/brošuri “Četiri stupnja gerijatrijske zdravstvene njege sa sestrinskom dokumentacijom i postupnikom opće / obiteljske medicine u domu za starije osobe”, izdanom od strane Zavoda za javno zdravstvo dr. Andrija Štampar

Kao i ostali moduli sustava DOMEK, MedPlus omogućava višekorisnički rad (ulazak u modul korištenjem kombinacije korisničkog imena i lozinke), te prilagodbu sučelja za pojedine korisnike, ali i kategorije korisnika, ovisno o ovlastima koje im dodijeli administrator (socijalni radnik, glavna sestra ili drugi djelatnici s administratorskim ovlastima). U starijem modulu, Medicina, ne postoji detaljna prilagodba sučelja kao što je slučaj u MedPlus.

U nastavku su nabrojane glavne evidencije koje se vode ovim modulom:

  • incidenti
  • PROCJENA BOLI
    • postupci sestre – naknadno (obrada)
  • Protokol prehrane
    • protokol prehrane po obrocima (7 obroka – zajutark, doručak, ručak, užina, večera, noćni…)
  • Plan procesa gerijatrijske zdravstvene njege
  • Vitalni znakovi, tjelesna masa, stolica
  • Tekućine
  • PROMATRANJE ZDRAVSTVENOG STANJA
    • mjesečni obrazac koji objedinjuje više neovisnih evidencija
    • evidencija unosa i izlučivanja tekućine + unos i izlučivanje tekućina kroz 24 sata
    • evidencija stolice
    • evidencija vitalnih znakova, tjelesne mase/težine
  • KATEGORIZACIJSKI POSTUPNIK I KATEGORIZACIJA KORISNIKA
  • EVALUACIJA / SESTRINSKO IZVJEŠĆE
  • GERIJATRIJSKI OBRAZAC ZA PREVENCIJU PADA (S.HUHN)
  • BRADEN LJEstvica za procjenu RIZIKA DEKUBITUSA
  • SPECIJALISTIČKI PREGLED I SPECIJALISTIČKI NALAZ
  • EVIDENCIJA POMAGALA
  • SESTRINSKO OTPUSNO PISMO ZA GERIJATRIJSKOG OSIGURANIKA
  • EVIDENCIJA ORDINIRANE TERAPIJE I PRIPREMA. PRIMLJENA TERAPIJA
  • ZDRAVSTVENA NJEGA KORISNIKA
    • evidencija zdravstvene njege
    • evidencija preventivne zdravstvene njege
    • evidencija specifičnih postupaka zdravstvene njege
  • FIZIKALNA TERAPIJA
    • analiza evidencije fizikalne terapije

Za sve evidencije, integrirana je izrada raznih oblika izvještaja, te ispis adekvatnih obrazaca (uz gotovo 100% preuzimanje izgleda obrazaca iz već spomenutih preporuka Zavoda Štampar).

Pregled korisničkog sučelja modula MedPlus

MedPlus je “pomoćni” modul sustava DOMEK i nije obvezan dio sustava (jedino modul DOMEK Socijala je obvezan, sve ostalo su moduli koje ustanove kupuju prema potrebi). Modul MedPlus se koristi za vođenje sestrinske dokumentacije u ustanovama socijalne skrbi i domovima – na odjelu pojačane njege odnosno stacionaru.

Sestrinska dokumentacija je obvezna, a njen sadržaj okvirno predložen od strane nadležnih. Modul MedPlus dokumentaciju realizira prema preporukama Zavoda Štampar, s tim da dodaje i neke specifične funkcionalnosti poput vođenja evidencije fizikalne terapije i izrade fizioterapeutskog kartona.

Principi rada s dokumentacijom – slikovni prikaz korisničkog sučelja

U nastavku s dani primjeri korisničkog sučelja (GUI) vezano uz vođenje nekih od propisanih sestrinskih evidencija. Uz svaku evidenciju realiziran je i ispis tipskih obrazaca, opet – usklađeno sa preporukama koje je dao Zavod Štampar. Kao i ostali moduli, i MedPlus je namijenjen korištenju u Windows operacijskom sustavu, iako su testiranja pokazala da se isti može koristiti i u Linux operacijskom sustavu, uz WINE.