Prilagodba sustava i implementacija u Vašoj ustanovi

Iako sve ustanove koje su potencijalni korisnici našeg evidencijskog sustava moraju zadovoljiti ista ili vrlo slična pravila nadležnih tijela, jasno je da je svaki dom “priča za sebe”. Ravnatelji, vlasnici i svi djelatnici uključeni u rad jedne ustanove socijalne skrbi svojom interakcijom zasigurno predstavljaju jedinstveno okruženje i svima je cilj što više olakšati boravak i podići kvalitetu življenja korisnicima svojih usluga.

Fleksibilnost sustava DOMEK i svih njegovih funkcionalnih modula omogućava nam da se u potpunosti prilagodimo Vašim potrebama i u nekoliko koraka optimiziramo sustav kako bi najbolje odgovarao postavljenim konkretnim zahtjevima!

Od najmanjih, u kojima je najčešće dovoljno implementirati modul Socijala, do najvećih domova, u kojima postoji nekoliko socijalnih radnika, odvojene kreativne radionice, odjel pojačane njege sa izdvojenom fizikalnom terapijom i drugim djelatnicima kojima je potrebno osigurati određenu razinu pristupa i funkcionalnosti – DOMEK svojom prilagodljivošću, često i bez ikakve dodatne preinake, omogućava brzu i efikasnu implementaciju, uz minimalno vrijeme potrebno za početak rada i tzv. produkcijsku fazu. Ukoliko se sve pripreme odrade korektno, rad možete započeti već isti dan po kupnji sustava!

Naravno, skalabilnost sustava je potpuna – zatrebate li u budućnosti dodatno računalo, zaposlite li nove djelatnike ili pokrenete novu radionicu, novu ordinaciju za specijalista ili fizikalnog terapeuta i slično – u najkraćem roku realizira se i nadogradnja sustava!

Komunikacija

Ključan element našeg partnerstva s Vašom ustanovom jest komunikacija – kvalitetno komuniciranje između Vas kao onih koji znaju što trebaju i nas kao onih koji Vam to možemo omogućiti je presudno kako u fazi pripreme implementacije, tako i u kasnijim fazama – od faze testiranja preko zahtjeva za novim funkcionalnostima. Dok se u početnoj fazi “pregovora” preferira telefonska komunikacija, u fazi testiranja i kasnijoj produkcijskoj fazi molimo sve kupce da primarno koriste e-mail komunikaciju!

Uobičajen pristup (od upita do realizacije) je sljedeći:

  • Vi postavljate upit i ukratko opisujete svoje potrebe i želje (telefonski, e-mail, osobno),
  • mi temeljem tih osnovnih informacija pripremamo “nulti koncept” i predlažemo svoje viđenje implementacije (detaljni dokument dostavljamo e-mailom, uključujući i okvirne cijene)
  • nakon što razmotrite naš prijedlog, u par koraka razmijenimo dodatne informacije koje bi mogle biti bitne za postupak implementacije
  • ukoliko postoje dodatni zahtjevi, precizno se razrađuju i daju termini i troškovi izvedbe
  • nakon što se usuglasimo i uskladimo ideje implementacije sustava formira se ponuda s točnim cijenama i uvjetima
  • po potvrđivanju ponude (ili nas nažicate za neki popust) dogovara se način plaćanja
  • započinje postupak implementacije – kod kupaca koji će koristiti samo modul Socijala, instalaciju samostalno provodi kupac, dok se u većim sustavima instalacija dogovara sa tehničkim osobljem (standardno je ta instalacija uključena u cijenu i obavljamo ju na Vašoj lokaciji, no moguće su i drugačije izvedbe, prema dogovoru)

U nekim slučajevima, posebice kod malih domova, ovaj postupak se može realizirati u dan-dva… Kod većih domova, naravno, postupak može potrajati i dulje. No, ključna informacija za sve potencijalne kupce jest da se po dogovoru o cijeni i plaćanju instalacija i implementacija u ustanovi može provesti “odmah” odnosno u najkraćem mogućem roku!

Scenariji

U nastavu se navodi nekoliko standardnih primjera implementacije sustava DOMEK u ustanovama za starije i nemoćne osobe – od najjednostavnijeg primjera korištenog u malom privatnom domu, preko primjera sa samo dva računala i oba ključna modula sustava, do složenije implementacije u ustanovi s dvije socijalne službe, ravnateljom koji također koristi DOMEK, fizikalnom terapijom, pojačanom njegom i dodatnim računalima za medicinske sestre. Cijene za scenarije su usklađene s cijenama pojedinačih modula, ali u pravilu za veće ustanove i sve ozbiljnije implementacije ponudimo popuste. Za domove u Hrvatskoj (osim otoka), cijena instalacije je uključena u osnovnu cijenu. Po potrebi dogovaramo i osnovnu edukaciju (nije nužno, obzirom na opsežnost korisničke dokumentacije) djelatnika, pri čemu se mogu javiti određeni troškovi vezani uz put, boravak i smještaj na Vašoj lokaciji. Termini edukacija su dogovorni i prilagodljivi, s tim da predlažemo termine subotom prijepodne (izvan radnog vremena djelatnika, kako bi se najbolje fokusirali na tematiku).

DOMEK “Mini”

Mogući scenarij “Mini”: manji dom ili veća ustanova u kojoj nema potrebe za vođenjem sestrinske dokumentacije i evidencija pojačane njege – potreban samo modul Socijala. Sustav se instalira na samo jednom računalu (baza podataka, modul DOMEK Socijala).

Pregled scenarija 'Mini'
Broj računala 1 PC
Rad u lokalnoj mreži NE
Moduli 1x DOMEK Socijala
Opis Cijena
Jednokratna uplata 2.600,00 EUR
Mjesečni najam 190,00 EUR/mjesečno
Troškovi održavanja i podrške 0,00 EUR/mjesečno
Podrška na zahtjev 15-20 EUR/radni sat

Posebne pogodnosti za manje domove:

  • broj korisnika + arhiva korisnika, do ukupno 50 korisnika: 800,00 EUR jednokratno, 60 EUR/mjesečno najam
  • broj korisnika + arhiva korisnika, do ukupno 100 korisnika: 1.600,00 EUR jednokratno, 110 EUR/mjesečno najam

DOMEK “Duo”

Mogući scenarij “Duo”: manji dom ili veća ustanova u kojoj je dovoljno omogućiti rad na dva računala – na računalu u socijalnoj službi modul Socijala i na računalu u sestrinskoj sobi modul MedPlus.

Pregled scenarija 'Duo'
Broj računala 2 PC-a
Rad u lokalnoj mreži  DA
Moduli 1x DOMEK Socijala
1x DOMEK MedPlus
Opis Cijena
Jednokratna uplata 6.000,00 EUR
Mjesečni najam 420,00 EUR/mjesečno
Troškovi održavanja i podrške 0,00 EUR/mjesečno
Podrška na zahtjev 15-20 EUR/radni sat

DOMEK “Maxi”

Mogući scenarij “Maxi”: veći dom s velikim brojem djelatnika koji imaju pristup sustavu DOMEK. U ovom primjeru moduli Socijala i MedPlus koriste se na većem broju računala (Socijala = 3 računala – dvije socijalne službe + ravnatelj, MedPlus = 4 računala – glavna sestra, sestrinska soba 2x, fizikalni terapeut), a modul Radionica u kreativnoj radionici za evidenciju radno-okupacijskih aktivnosti štićenika. Dodatno, ravnatelj ustanove na svom računalu koristi module Socijala i MedPlus za kontrolu i nadzor sustava.

Pregled scenarija 'Maxi'
Broj računala 8 PC-a
(ravnatelj, soc.službe, radionica, gl.sestra, sestrinska soba, fizikalni terapeut)
Rad u lokalnoj mreži  DA
Moduli 3x DOMEK Socijala
4x DOMEK MedPlus
1x DOMEK Radionica

(Napomena: kod naplate više licenci istog modula, vrijedi pravilo da se osnovna licenca plaća u punom iznosu, dok se dodatne licence naplaćuju 50% cijene osnovne licence… ili manje kod većeg broja licenci. U pravilu se unutar ustanove, iznad 10 računala, licenciranje provodi po računalima, cijena po računalu cca. 800 EUR – omogućava korištenje bilo koje od licenci/modula na tom računalu)

Opis Cijena
Jednokratna uplata 12.400,00 EUR
Razrada cijene Socijala (2.600 + 1.300 + 1.300 )
+ MedPlus (3.400 + 1.700 + 1.700)
+ Radionica (400)"
Mjesečni najam 850,00 EUR/mjesečno
Troškovi održavanja i podrške 0,00 EUR/mjesečno
Podrška na zahtjev 15-20 EUR/radni sat