Iako sve ustanove koje su potencijalni korisnici našeg evidencijskog sustava moraju zadovoljiti ista ili vrlo slična pravila nadležnih tijela, jasno je da je svaki dom “priča za sebe”. Ravnatelji, vlasnici i svi djelatnici uključeni u rad jedne ustanove socijalne skrbi svojom interakcijom zasigurno predstavljaju jedinstveno okruženje i svima je cilj što više olakšati boravak i podići kvalitetu življenja korisnicima svojih usluga.
Fleksibilnost sustava DOMEK i svih njegovih funkcionalnih modula omogućava nam da se u potpunosti prilagodimo Vašim potrebama i u nekoliko koraka optimiziramo sustav kako bi najbolje odgovarao postavljenim konkretnim zahtjevima!
Od najmanjih, u kojima je najčešće dovoljno implementirati modul Socijala, do najvećih domova, u kojima postoji nekoliko socijalnih radnika, odvojene kreativne radionice, odjel pojačane njege sa izdvojenom fizikalnom terapijom i drugim djelatnicima kojima je potrebno osigurati određenu razinu pristupa i funkcionalnosti – DOMEK svojom prilagodljivošću, često i bez ikakve dodatne preinake, omogućava brzu i efikasnu implementaciju, uz minimalno vrijeme potrebno za početak rada i tzv. produkcijsku fazu. Ukoliko se sve pripreme odrade korektno, rad možete započeti već isti dan po kupnji sustava!
Naravno, skalabilnost sustava je potpuna – zatrebate li u budućnosti dodatno računalo, zaposlite li nove djelatnike ili pokrenete novu radionicu, novu ordinaciju za specijalista ili fizikalnog terapeuta i slično – u najkraćem roku realizira se i nadogradnja sustava!
Komunikacija
Ključan element našeg partnerstva s Vašom ustanovom jest komunikacija – kvalitetno komuniciranje između Vas kao onih koji znaju što trebaju i nas kao onih koji Vam to možemo omogućiti je presudno kako u fazi pripreme implementacije, tako i u kasnijim fazama – od faze testiranja preko zahtjeva za novim funkcionalnostima. Dok se u početnoj fazi “pregovora” preferira telefonska komunikacija, u fazi testiranja i kasnijoj produkcijskoj fazi molimo sve kupce da primarno koriste e-mail komunikaciju!
Uobičajen pristup (od upita do realizacije) je sljedeći:
- Vi postavljate upit i ukratko opisujete svoje potrebe i želje (telefonski, e-mail, osobno),
- mi temeljem tih osnovnih informacija pripremamo “nulti koncept” i predlažemo svoje viđenje implementacije (detaljni dokument dostavljamo e-mailom, uključujući i okvirne cijene)
- nakon što razmotrite naš prijedlog, u par koraka razmijenimo dodatne informacije koje bi mogle biti bitne za postupak implementacije
- ukoliko postoje dodatni zahtjevi, precizno se razrađuju i daju termini i troškovi izvedbe
- nakon što se usuglasimo i uskladimo ideje implementacije sustava formira se ponuda s točnim cijenama i uvjetima
- po potvrđivanju ponude (ili nas nažicate za neki popust) dogovara se način plaćanja
- započinje postupak implementacije – kod kupaca koji će koristiti samo modul Socijala, instalaciju samostalno provodi kupac, dok se u većim sustavima instalacija dogovara sa tehničkim osobljem (standardno je ta instalacija uključena u cijenu i obavljamo ju na Vašoj lokaciji, no moguće su i drugačije izvedbe, prema dogovoru)
U nekim slučajevima, posebice kod malih domova, ovaj postupak se može realizirati u dan-dva… Kod većih domova, naravno, postupak može potrajati i dulje. No, ključna informacija za sve potencijalne kupce jest da se po dogovoru o cijeni i plaćanju instalacija i implementacija u ustanovi može provesti “odmah” odnosno u najkraćem mogućem roku!
Scenariji
U nastavu se navodi nekoliko standardnih primjera implementacije sustava DOMEK u ustanovama za starije i nemoćne osobe – od najjednostavnijeg primjera korištenog u malom privatnom domu, preko primjera sa samo dva računala i oba ključna modula sustava, do složenije implementacije u ustanovi s dvije socijalne službe, ravnateljom koji također koristi DOMEK, fizikalnom terapijom, pojačanom njegom i dodatnim računalima za medicinske sestre. Cijene za scenarije su usklađene s cijenama pojedinačih modula, ali u pravilu za veće ustanove i sve ozbiljnije implementacije ponudimo popuste. Za domove u Hrvatskoj (osim otoka), cijena instalacije je uključena u osnovnu cijenu. Po potrebi dogovaramo i osnovnu edukaciju (nije nužno, obzirom na opsežnost korisničke dokumentacije) djelatnika, pri čemu se mogu javiti određeni troškovi vezani uz put, boravak i smještaj na Vašoj lokaciji. Termini edukacija su dogovorni i prilagodljivi, s tim da predlažemo termine subotom prijepodne (izvan radnog vremena djelatnika, kako bi se najbolje fokusirali na tematiku).
DOMEK “Mini”
Mogući scenarij “Mini”: manji dom ili veća ustanova u kojoj nema potrebe za vođenjem sestrinske dokumentacije i evidencija pojačane njege – potreban samo modul Socijala. Sustav se instalira na samo jednom računalu (baza podataka, modul DOMEK Socijala).
Pregled scenarija 'Mini' | |
---|---|
Broj računala | 1 PC |
Rad u lokalnoj mreži | NE |
Moduli | 1x DOMEK Socijala |
Opis | Cijena |
---|---|
Jednokratna uplata | 2.600,00 EUR |
Mjesečni najam | 190,00 EUR/mjesečno |
Troškovi održavanja i podrške | 0,00 EUR/mjesečno |
Podrška na zahtjev | 15-20 EUR/radni sat |
Posebne pogodnosti za manje domove:
- broj korisnika + arhiva korisnika, do ukupno 50 korisnika: 800,00 EUR jednokratno, 60 EUR/mjesečno najam
- broj korisnika + arhiva korisnika, do ukupno 100 korisnika: 1.600,00 EUR jednokratno, 110 EUR/mjesečno najam
DOMEK “Duo”
Mogući scenarij “Duo”: manji dom ili veća ustanova u kojoj je dovoljno omogućiti rad na dva računala – na računalu u socijalnoj službi modul Socijala i na računalu u sestrinskoj sobi modul MedPlus.
Pregled scenarija 'Duo' | |
---|---|
Broj računala | 2 PC-a |
Rad u lokalnoj mreži | DA |
Moduli | 1x DOMEK Socijala 1x DOMEK MedPlus |
Opis | Cijena |
---|---|
Jednokratna uplata | 6.000,00 EUR |
Mjesečni najam | 420,00 EUR/mjesečno |
Troškovi održavanja i podrške | 0,00 EUR/mjesečno |
Podrška na zahtjev | 15-20 EUR/radni sat |
DOMEK “Maxi”
Mogući scenarij “Maxi”: veći dom s velikim brojem djelatnika koji imaju pristup sustavu DOMEK. U ovom primjeru moduli Socijala i MedPlus koriste se na većem broju računala (Socijala = 3 računala – dvije socijalne službe + ravnatelj, MedPlus = 4 računala – glavna sestra, sestrinska soba 2x, fizikalni terapeut), a modul Radionica u kreativnoj radionici za evidenciju radno-okupacijskih aktivnosti štićenika. Dodatno, ravnatelj ustanove na svom računalu koristi module Socijala i MedPlus za kontrolu i nadzor sustava.
Pregled scenarija 'Maxi' | |
---|---|
Broj računala | 8 PC-a (ravnatelj, soc.službe, radionica, gl.sestra, sestrinska soba, fizikalni terapeut) |
Rad u lokalnoj mreži | DA |
Moduli | 3x DOMEK Socijala 4x DOMEK MedPlus 1x DOMEK Radionica |
(Napomena: kod naplate više licenci istog modula, vrijedi pravilo da se osnovna licenca plaća u punom iznosu, dok se dodatne licence naplaćuju 50% cijene osnovne licence… ili manje kod većeg broja licenci. U pravilu se unutar ustanove, iznad 10 računala, licenciranje provodi po računalima, cijena po računalu cca. 800 EUR – omogućava korištenje bilo koje od licenci/modula na tom računalu)
Opis | Cijena |
---|---|
Jednokratna uplata | 12.400,00 EUR |
Razrada cijene | Socijala (2.600 + 1.300 + 1.300 ) + MedPlus (3.400 + 1.700 + 1.700) + Radionica (400)" |
Mjesečni najam | 850,00 EUR/mjesečno |
Troškovi održavanja i podrške | 0,00 EUR/mjesečno |
Podrška na zahtjev | 15-20 EUR/radni sat |