Sustav funkcionalno objedinjuje niz propisanih evidencija, uz osnovnu podjelu na evidencije vezane uz socijalnu skrb (u pravilu, te evidencije koriste socijalni radnici u ustanovama) i sestrinsku evidenciju (medicinska evidencija na odjelima pojačane njege – vodi se niz pomoćnih evidencija). U nastavku se navode ključne funkcionalnosti, a za detalje je najbolje proučiti dostupnu dokumentaciju ili isprobati demo verziju sustava, koju je moguće besplatno preuzeti i instalirani na bilo koje Windows bazirano računalo! Od 2024. ne podržavamo Windows XP računala, već isključivo računala s instaliranim Windows 7, 10 ili 11. (Pra)stare verzije sustava i dalje bez problema rade na Windows XP računalima, no više ne možemo pružati razvojnu podršku za njih.
U osnovi, sustav DOMEK je primarno namijenjen pružateljima usluga za starije i teško bolesne odrasle osobe (sukladno važećem Pravilniku o vođenju evidencije i dokumentacije pružatelja socijalnih usluga, te načinu i rokovima za dostavu izvješća – NN 100/2015, od rujna 2015. – izdano 18.09.2015., potpisano od strane Ministrice 14.09.2015.). No, zbog sličnosti u sadržaju propisane evidencije, sustav je primjenjiv i u većini drugih ustanova koje se spominju u tom Pravilniku. U planu je detaljna razrada koncepta i prilagodba određenih evidencija (ili razdvajanje modula) kako bi se u potpunosti pokrili svi tipovi pružatelja usluga iz danog Pravilnika. Naša interna kopija Pravilnika, malo uređena i prilagođena za “sažeti” ispis (manji font i slično), dostupna je ovdje u PDF formatu (237kB)! Promjene u Pravilniku (određeni dodatni podaci, informacija o županiji i slično) su također implementirane u zadnjim verzijama sustava DOMEK…
Socijalna skrb, socijalna služba (socijalni radnici u domovima, ali i u drugim ustanovama sličnog tipa):
- evidencija zaprimljenih zahtjeva za smještaj, boravak, pomoć u kući (standardno smještaj, boravak i pomoć u kući kao dodaci)
- obrada zahtjeva, hitnost… statistika zahtjeva (riješeni pozitivno, negativno itd.)
- razni filteri i napredno pretraživanje
- ispis rješenja (pozitivno, negativno), evidencija komisije i članova komisije…
- lista čekanja (neriješeni i neuseljeni zahtjevi…)
- matična knjiga korisnika za usluge smještaja (ispis različitih formata – A4, A3…)
- pretraživanje i filtriranje po raznim kriterijima, napredno filtriranje prema boravištu/prebivalištu (na primjer, “negativni” filter koji ispiše sve korisnike koji ne zadovoljavaju kriterije…)
- upisnik korisnika za usluge poludnevnog i cjelodnevnog boravka, usluge pomoći u kući (dodaci na standardni modul Socijala)
- pomoćna knjiga
- osobni list korisnika na smještaju, u boravku i korisnike usluga pomoći u kući (karton korisnika)
- evidencija odsutnosti korisnika
- evidencija radno-okupacijskih aktivnosti korisnika
- brzi, “grupni” unos radnih aktivnosti za više korisnika
- analiza pruženih/odrađenih aktivnosti prema različitim kriterijima
- evidencija pruženih usluga (pomoć u kući)
- pomoćne evidencije – evidencija volontera, evidencija osoblja…
- mjesečno i godišnje izvješće socijalne službe, osnovna analiza podataka, niz pomoćnih funkcionalnosti (iseljenje korisnika, podaci za mrtvozornika, socijalna anamneza, interne evidencije rada s korisnikom, individualni planovi, mjesečni planovi, dnevnik rada s posebnim mogućnostima za lakše popunjavanje DSN obrazaca…)
- različita izvješća i obrasci dostupni u PDF obliku ili ispisu
- rođendani korisnika
- praćenje rokova za prijavu prebivališta korisnika ustanove + signalizacija prilikom ulaska u program
Pojačana njega, medicinska evidencija, sestrinska dokumentacija:
- evidencije propisane Pravilnikom (kupanje, hospitalizacija, poziv hitne medicinske službe (HMS), hranjenje, podjela terapije, stolica, temperaturna lista)
- niz dodatnih evidencija, prema preporukama Zavoda za javno zdravstvo “dr. Andrija Štampar” ( “Četiri stupnja gerijatrijske zdravstvene njege sa sestrinskom dokumentacijom i postupnikom opće / obiteljske medicine u domu za starije osobe”) – primjeri korisničkog sučelja vezanog uz neke od evidencija
- druge korisne evidencije (izvan prethodne dvije “kategorije”)
- Barthelov indeks, obrasci za ispis, evidencija…
- Morseova skala, obrasci, evidencije
- fizikalna terapija, predefinirane usluge koje ustanova nudi u okviru fizikalne terapije
- fizioterapeutski karton – ispis obrasca, evidencija, veza za realiziranim uslugama…
- analiza usluga fizikalne terapije
Recepcija – posjete, gosti, ulasci i izlasci korisnika:
- evidencija ulaza u ustanovu/objekta
- dolazak posjetitelja korisnicima
- povratak korisnika s evidentirane odsutnost ili kratkih boravaka/aktivnosti izvan objekta
- dolazak vanjskih gostiju (sve što nisu posjete korisnicima – sastanci s upravom, korištenje određenih usluga koje ustanova nudi vanjskim gostima itd.)
- evidencije izlaza iz objekta
- završetak posjete
- izlazak vanjskih gostiju
- odlazak korisnika iz ustanove – odsutnost ili kratki izlasci iz objekta
- pretraživanje trenutno smještenih i prisutnih korisnika
- evidencija posjeta i ostalih ulazaka/izlazaka, jednostavno prebacivanje podataka za daljnju obradu
Detalji o implementiranim mogućnostima pojedinih modula najbolje se mogu isčitati iz službene dokumentacije – uputa za korištenje modula Socijala, MedPlus, Pomoć u kući… Linkovi na sve dokumente su dostupni ovdje.