Prije nekog vremena kontaktirali smo naše starije kupce, koji su DOMEK kupovali u razdoblju 2010.-2012., neki čak i ranije, kako bismo im ponudili aktualizaciju sustava, odnosno nove inačice korištenih modula (dominantno, modul DOMEK Socijala).
Zbog manjkavosti našeg internog sustava evidencije, malo je teže precizno detektirati sve funkcionalne i ostale novosti koje su od tog doba dodavane u sustav. No, ukratko, pokušat ćemo ovdje pobrojati manje ili više bitne nove funkcionalnosti ubacivane u sustav od 2011. nadalje…
- definiranje kreveta unutar sobe (dodatna kontrola/preglednost)
- ispis A3 obrasca matične knjige
- brzi ispis više osobnih listova (kompletno ili naslovnice) – npr. za sve korisnike u filtriranom popisu
- izrada i ispis individualnih planova, uključujući i stavku fizikalne njege
- izrada i ispis mjesečnih planova i realizacije planova za soc. radnike
- ispis obrasca za mrtvozornika – popunjeno podacima o korisniku…
- nadograđena evidencija odsutnosti – definiranje tipa i napomene, proizvoljno
- nadograđen dnevnik rada – kategoriziranje stavki (za daljnju obradu i izradu mjesečnog izvješća i mjesečnog plana socijalnog radnika)
- definiranje sata i mjesta smrti korisnika (dosad samo datum i opis)
- unos dodatnih podataka u evidenciju korisnika (npr. osobni i konzilijarni liječnici… dio socijalne anamneze vezane uz sestrinsku evidenciju preporučeno od Zavoda Štampar)
- unos i ispis socijalne anamneze, definiranje predloška sadržaja ispisa
- interne bilješke socijalnog radnika za korisnika – po datumima… proizvoljni unos i ispis
- definiranje kategorije usluge za smještene korisnike
- dodatni filteri za pretraživanje i filtriranje korisnika (npr. prema boravištu, rođenju i slično – vrlo jednostavno se dolazi do podataka o “lokalnim” korisnicima i slično, bitno za domove koje financira lokalna samouprava pa se ti podaci često posebno razmatraju)
- filtriranje popisa zahtjeva (npr. prema vrsti smještaja)
- djelomična podrška za dnevni/poludnevni boravak korisnika (odvojeni zahtjevi, upisnik korisnika…) – u budućnosti još neke funkcionalnosti poput evidencije boravka….
- automatska izrada dnevnika socijalnog rada – prema evidenciji obrade zahtjeva, statusima korisnika, kategoriji stavki u dnevniku rada…
- mjesečno izvješće soc. službe – nadograđeno mogućnošću pregleda za cijelu godinu ili kompletnu evidenciju (useljeni, iseljeni, umrli) – ispis cjelogodišnjih obrazaca…
- dodatne informacije (Alzheimer, zahtjev bez odgode…)
- tzv. negacijski filter u popisu korisnika – dodatna mogućnost analize u samom popisu
- automatizirano postavljane stupnja usluge, temeljem starih i nekih novodefiniranih parametara koji se unose uz korisnike
- dodatne informacije u dnevniku rada (Strategija)
- … u planu do kraja 2015. je implementacija popunjavanja novog DSN obrasca.
Kao što iz objava ovdjei na drugim vezanim web stranicama možete pročitati (paralelni “stari” web, Facebook, Twitter, stariji WordPress blog) gotovo da kontinuirano radimo na sustavu i dodajemo nove funkcije, prema zahtjevima naših kupaca ili prema vlastitom nahođenju… Sve u svemu, sustav “živi” i dalje raste, pokriva sve više i više funkcija (npr. potpuno novi dijelovi u modulu Socijala, vezano uz evidenciju volontera ili praćenje usluge pomoći u kući). Novost je da su ti dodaci – evidencija volontera, pomoć u kući – opcijski , tj. korisnicima kojima nisu potrebni ne moraju kupovati te dodatke.
Naravno, i modul MedPlusje stalno u fokusu – no, na njemu ovdje nećemo inzistirati obzirom da među starijim kupcima i korisnicima sustava dominiraju domovi koji koriste samo modul Socijala… Naravno, MedPlus je svima njima dostupan po potrebi, uz povoljne uvjete “nadogradnji” postojećih licenci sustava.
Neke ljetne ideje i planovi uključuju (modul Socijala):
- vizualizacija (grafikon) broja korisnika unutar vremenskog razdoblja + mogućnost exporta podataka (svi ti podaci su već dostupni kroz mjesečna i godišnja izvješća socijalne službe, no ovako se lako može dobiti pregled za dulje razdoblje, bez detalja, samo vizualizirano za lako praćenje i dobivanje uvida u kretanje broja korisnika)
- modifikacija sučelja za praćenje odsutnosti korisnika, usklađivanje s novijim pristupom definiranja korisnikog sučelja + možda neke nove pomoćne funkcionalnosti
Ukoliko niste dobili poziv za nadogradnju, molimo da se javite e-mailom!
Ako se dvoumite oko kupnje sustava, a niste sigurni je li DOMEK baš ono što tražite, isprobajte demoi/ili pitajte nas o konkretnim funkcijama koje Vas zanimaju! Uopće se ne bih čudili da je sve što tražite već ugrađeno…