Modul Socijala je osnovni i neophodni modul našeg sustava DOMEK. Radi se o modulu koji se koristi u socijalnoj službi ustanove i primarno ga koriste socijalni radnici za vođenje evidencije o korisnicima ustanove. Naravno, u manjim ustanovama taj dio posla u pravilu će odrađivati vlasnici ili možda neko drugo osoblje, ovisno o organizaciji ustanove.
Modul Socijala je sam po sebi dovoljan za vođenje evidencije socijalne službe, dok se u većim ustanovama koje uključuju i usluge pojačane njege, preporuča vođenje dodatne medicinske i sestrinske evidencije, korištenjem modula MedPlus(preporuka, obzirom da se radi o najpotpunijoj implementaciji prijedloga Zavoda Štampar, po pitanju vođenja sestrinske dokumentacija za gerijatrijske korisnike) ili starijeg i funkcijama manje naprednog modula Medicina.
Detalji o sustavu dostupni su u službenoj dokumentaciji – uputama za korištenje – PDF.
Funkcionalnosti modula za socijalne radnike
Osnovne funkcije i evidencije koje modul Socijala implementira su:
- unos zahtjeva za smještaj korisnika (smještaj, boravak, njega…)
- pregled i evidencija zahtjeva za smještaj, mogućnost obrade zahtjeva i automatskog dodavanja korisnika u bazu korisnika
- lista čekanja temeljem evidencije zahtjeva
- statistika obrade zaprimljenih zahtjeva, tablični i grafički prikaz, export
- unos, pregled i obrada detaljnih podataka o korisniku
- pregled i pretraživanje korisnika u bazi
- pregled i pretraživanje matične i pomoćne matične knjige, A3 i A4 ispis matične knjige
- filtriranje svih popisa prema raznim kriterijima
- napredno pretraživanje i statistika korisnika ustanove
- evidencija odsutnosti korisnika, tip odsutnosti (npr. bolnica…)
- evidencija mjesečne odsutnosti na razini ustanove
- evidencija radno-okupacijskih aktivnosti korisnika
- evidencija u odjelu za pojačanu njegu
- pregled korištenih soba
- statistika ustanove – prema propisanim formularima
- izrada mjesečnog izvješća socijalne službe
- prilagođeno univerzalno izvješće socijalne službe – godišnja izvješća socijalne službe, izvješća za kompletnu evidenciju
- evidencija odsutnosti korisnika prema mjesecima i godinama
- definiranje i pregled smještajnih kapaciteta
- poluautomatski odabir soba za smještaj novih korisnika
- pregled korisnika prema smještaju u sobama
- pregled prema stupnju usluge (NN 04/2014)
- mogućnost definiranja dominantnih oštećenja korisnika (prema pravilniku)
- evidencija i pretraga dokumentacije korisnika uz mogućnost digitalne pohrane
- obavijesti o rođendanima korisnika – prema danima, mjesečno + ispis
- statistika korisnika ustanove (prema starosti, duljini boravka…)
- autorizacija korisnika i ograničen pristup podacima, različite razine pristupa
- općenita evidencija aktivnosti + detalji (datum, opis, važnost…)
- komisije za donošenje odluka o smještaju – proizvoljan broj članova, definiranje komisija unaprijed sa različitim članovima, brza promjena podataka o komisiji pri ispisu obrazaca
- dodatno podaci o sobama (TV, balkon), podržane različite veličine soba (1/1,1/2… 1/15, App)
- statistika smještaja – podaci o sobama (prazne, pune, polupune), podaci o smještajnim kapacitetima (broj mjesta, slobodno mjesta, po odjelima (smještaj, stacionar))
- dnevnik rada i napredne mogućnost definiranja “tipa” odrađenog posla – automatsko preuzimanje u mjesečni dnevnik socijalnog rada
- pravni temelj smještaja i način plaćanja smještaja – odluka CZSS, ugovor, plaća državni proračun, korisnici plaćaju sami i plaćaju drugi
- brzo definiranje aktivnosti u radionicama za grupu korisnika
- evidencija promjena smještaja unutar ustanove za svakog korisnika
- evidencija promjene kapaciteta ustanove
- statistički list na datum (snimka stanja)
- statistička analiza – pretraga i filtriranje prema ključnim parametrima
- detaljni pregled evidencije stambenog statusa prije smještaja u ustanovu
- podrška za OIB korisnika
- izrada, ispis i evidencija individualnih planova korisnika
- izrada, ispis i evidencija mjesečnih planova socijalnih radnika
- izrada, ispis i evidencija realizacije mjesečnih planova socijalnih radnika
- automatsko generiranje dnevnika socijalnog rada (prema propisanom obrascu – popunjava se automatski prema stavkama dnevnika rada i podacima o zahtjevima i smještaju korisnika) – mjesečno
- obrazac za dostavu informacija mrtvozorniku u slučaju smrti
- socijalna anamneza + interna dokumentacija (datum + opis) za korisnike
Dio funkcionalnosti dostupan je i indirektno, preko ostalih modula sustava DOMEK.Vezano uz nabrojane evidencije i funkcionalnosti, iz modula Socijala omogućena je direktna izrada/ispis raznih standardnih i manje standardnih obrazaca i izvješća:
- osobni list korisnika
- evidencija odsutnosti korisnika (kompletna ili za određene mjesece)
- izvještaj o radno-okupacijskim aktivnostima
- izvještaj o pojačanoj njezi
- obrazac za zdravstvenu službu
- matična knjiga korisnika (A4 i A3 dimenzije izvještaja)
- upisnik korisnika u boravku
- pomoćna matična knjiga
- zahtjevi za smještaj
- statistika korisnika
- mjesečna evidencija odsutnosti korisnika
- mjesečno izvješće socijalne službe, godišnje izvješće socijalne službe
- odluka o rješavanju zahtjeva za smještaj
- izvješće o smještajnim kapacitetima
- izvještaj o smještaju korisnika prema sobama
- ispis pomoćnih popisa korisnika prema raznim kriterijima
- ispis obrasca individualnog plana korisnika
- ispis i popunjavanje obrazaca za mjesečne planove i realizaciju mjesečnih planova
- informacije za mrtvozornika
- dnevnik socijalnog rada
- socijalna anamneza korisnika